سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله چیزهایی که پستی دنیا را به تو نشان می دهد، آن است که خداوند ـ جلّ ثناؤه ـ بساط آن را از رویت وجّه و اختیار، از سرِ اولیا و دوستانش برکشیده و از روی آزمون و فتنه، آن را برای دشمنانش گسترده است. [امام علی علیه السلام]

بهبود کیفیت آب با روف گاردن | چگونگی افزایش و بهبود کیفیت آب با روف گاردنروف گاردن


 

  • بهبود کیفیت آب با روف گاردن | چگونگی افزایش و بهبود کیفیت آب با روف گاردنروف گاردن

    بهبود کیفیت آب با روف گاردن مطلب از بخش آموزشی سایت روف گاردن نوول چوب . در این بحث متخصصان نوول چوب بنابر آن دارند تا مواردی درباره روف گاردن خدمت شما همراهان گرامی بیان دارند. این مطالب ترجمه مقالات و راهنمای سایت‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. گروه آموزشی نوول چوب، امید دارد “بهبود کیفیت آب با روف گاردن” از سری مقالات آموزشی برای خوانندگان مفید باشد.

    بهبود کیفیت آب با روف گاردن

    اداره خدمات محیطی شهر پورتلند دریافته است که ضایعات و تبخیرهای سقف سبز بین 10 تا 100 درصد بارش (BES، 2004)، با ارزش های فردی بستگی به طراحی سقف و ماهیت رویداد بارندگی دارد. رسانه های مختلف رشد، با توجه به عمق و بافت آنها، ظرفیت های مختلف آب دارند. به طور کلی، خاک با ذرات ریز و عمق بیشتر ظرفیت آب بیشتری خواهد داشت. (NebGuide، 1996).

    سقف های سبز وسیع

    با این حال، رسانه های رو به رشدی که برای سقف های سبز وسیع استفاده می شوند، به ویژه برای سبک وزن و نسبتا کم عمق طراحی شده اند، در حالی که توانایی حمایت از رشد گیاه را حفظ می کنند. گزارش می دهد که یک سقف سبز معمولی با تنها سه اینچ رسانه رشد می تواند برای کاهش رواناب سالانه بیش از 50 درصد طراحی شود.

    حجم رویداد بارندگی

    حجم رویداد بارندگی که توسط سقف سبز گرفته شده است، تنها تا حدی وابسته به طراحی سقف سبز است. هر سقف سبز، پس از یک مقدار کم باران، اشباع شده و قادر به حفظ آب بیشتری خواهد شد. برای مقابله با این حوادث، بسیاری از سیستم ها شامل یک مخزن است که بارش های بیش از حد را از بین می برد زیرا آن را از سقف می گذارد و آن را برای آبیاری در دوره های طولانی خشک نگه می دارد.


    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول‌چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، فعالیت می‌نماید. نوول‌چوب بیش از 10 سال است که در زمینه‌های زیر:

    • مختلف دکوراسیون داخلی،
    • دکوراسیون فضای باز،
    • انواع متریال،

    فعالیت می کند. و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه‌های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای روف گاردن

    نوول‌چوب مفتخر است که با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از متریال‌های درجه یک با انواع چوب‌های کمیاب طرح‌ها و نمونه کارهای دکوراسیون داخلی خود را با تنوع بالایی ارائه دهد. در صورت تمایل با کلیک بر روی دکمه زیر شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

    Read more


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید: